Abonneren  Inloggen
Van onze partner Prindustry

Platform voor drukwerk, communicatie en engagement

23 november 2021

“Het platform heeft veel features, mogelijkheden en verbindingen met andere systemen”. Het Prindustry platform voor het bestellen en opmaken van communicatiematerialen is er voor drukwerk webshops, als communicatie hub voor bedrijven en als engagement portal voor wederverkopers.

Richard Koek

Drukwerk platform voor webshops

Richard Koek heeft sinds 2016 een webshop van Prindustry. Het geeft hem juist voor zijn lokale klanten meerwaarde:

“Zij vinden het vaak lastig om een opdracht online door te voeren. Ik voer dat gemakkelijk voor hen in, in het uitgebreide backend ordersysteem van de webshop. Via de Marktplaats in deze backend kan ik opdrachten uitbesteden bij vele producenten en kom ik bij klanten nu ook voor veel meer producten in aanmerking.”

Nicky Smid

Communicatie platform voor brandportals

Samen met onze grafische partners zetten we ook merkportalen neer voor bedrijven als Statiegeld Nederland, Kindergarden, Vodafone of Stad Antwerpen. Compleet met inlog, diverse rechten en rollen, opmaak in huisstijl templates en een budget- of voorraadmodule.

Nicky Smid van Smid Media Solutions:

“Voor een kinderopvangorganisatie zochten we naar de beste brandportal en kwamen we uit bij Prindustry. Het is een bestelsysteem voor hun bedrijfskleding en merkcommunicatie. Alle locatiemanagers kunnen in hun portal zelf de producten aanpassen binnen templates met vaststaande huisstijl elementen. Zo kan het hoofdkantoor erop vertrouwen dat alle uitingen in dezelfde uitstraling zijn.”

Eelco Edink

Engagement platform voor partnerportals

Eelco Edink van Arvato Bertelsman werkt met Prindustry samen voor diverse B2B klantportalen:

“De Happy Partner Shops zijn portals voor de accountmanagers van een telecom bedrijf. In de eigen portal kunnen zij hun accounts ondersteunen. Dat zijn de wederverkopers van het bedrijf. De accountmanager kan cadeaus voor hen bestellen. Bloemen, kaarten of taarten. De voorraadmodule houdt het aantal beschikbare artikelen bij. Elke accountmanager krijgt een budget toegewezen. Zo kan de beheerder in de hand houden hoeveel ze besteden.”

Het platform is uitgebreid en uniek, maar daardoor ook lastig om even kort uit te leggen.

Wil je een kijkje nemen via een live demo? Vraag je online demo snel hier aan!