
Print.com neemt webdesignplatform over en lanceert salestool voor creatieve professionals
Online printplatform Print.com kondigt vandaag de overname aan van Converdy: een omgeving voor het creëren van commerciële websites en -pagina's. De teams van Print.com en Converdy hebben de software de afgelopen tijd aangepast om de techniek aan te laten sluiten bij de wensen van de klanten van Print.com: met name creatieve professionals en resellers van print, drukwerk en gepersonaliseerde producten.
Converdy stelt creatieve professionals in staat om campagnes te lanceren op basis van een eigen ontwerp of paginatemplates, bijvoorbeeld voor de verkoop van kerstkaarten of relatiegeschenken. Daarbij kunnen ze gebruikmaken van eigen fotografie of content uit de beeldenbank van Print.com. Binnen Converdy kunnen gebruikers zelf prijzen en productbeschrijvingen toevoegen. Een in de software beschikbare offertetool stelt hen vervolgens in staat direct sales en acquisitie te realiseren.
Naast campagnepagina’s kunnen klanten van Print.com Converdy gebruiken om eenvoudige websites en landingspagina’s te creëren voor hun eigen klanten. “Met Converdy geven we grafisch professionals de support om hun sales en acquisitie te vergroten”, aldus Marco Aarnink, oprichter en captain bij Print.com.
De overname van Converdy is een nieuwe mijlpaal in het realiseren van de missie van Print.com. Marco Aarnink zegt: ‘De basis van ons businessmodel is co-creatie, het geloof dat we samen met creatieve professionals waarde creëren voor eindklanten. We willen een platform creëren waar die professionals alle mogelijke tools vinden om samen te werken aan projecten, elkaar te inspireren en uiteindelijk meer verkoop te realiseren. Van creatie tot print, publicatie en distributie.’
Geïnteresseerden in Converdy kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor een gratis proefperiode van zes weken via: www.print.com/nl/converdy.
Geen nieuws missen?